Job 8 van 36


Report this listing

Solliciteren



Klantenadviseur KCC


Functie

Wil jij het visitekaartje van Stad Hasselt zijn? Als klantenadviseur heb je een luisterend oor en sta je burgers en bezoekers op een klantgerichte manier te woord. Samen met jouw collega's verzorg je de dienstverlening van het klantencontactcenter (KCC) op 3 verschillende werkplekken: het onthaal, de telefooncentrale en het snelloket. Daarnaast beantwoord je ook vragen of meldingen die binnenkomen via mail, de website of de chat. Je kan dus rekenen op een uitdagende, zinvolle en zeer gevarieerde job. Bovendien is je werk 's avonds klaar, je hebt geen lopende dossiers om op te volgen.

Als klantenadviseur beman je afwisselend de 3 verschillende werkplekken van het KCC.

Onthaal

  • Je zorgt voor een warme, gastvrije ontvangst van bezoekers van ’t Scheep en bent het eerste aanspreekpunt voor (interne en externe) klanten
  • Je wijst de klanten voor dienstverlening door naar het juiste loket/spreekkamer op het balieplein
  • Je maakt (vervolg)afspraken voor klanten
  • Je registreert andere bezoekers van ’t Scheep en zorgt dat ze afgehaald worden en/of wijst hen de weg naar hun vergaderzaal
  • Je neemt documenten/leveringen in ontvangst en levert een aantal eenvoudige documenten/producten af.

Snelloket

  • Je levert een 20-tal ‘korte’ loketproducten af aan het loket, via verschillende softwareprogramma’s, zoals bv. attesten/afschriften (e-govflow), vuilzakken (cards), parkeer- en/of bezoekerskaarten (intouch), uitreiking reispassen (belpas)/rijbewijzen (mercurius) (na eerdere aanvraag),Uit-pas,…
  • Je houdt de stock van de producten nauwgezet bij en controleert die bij afsluiting van het loket

Telefoon

  • Je staat bellers te woord, bevordert een duidelijk vraagstelling en handelt waar mogelijk zelf vragen af.
  • Je maakt afspraken voor dienstverlening op het balieplein en registreert meldingen
  • Je maakt terugbelverzoeken voor diensten/personen waar telefonisch niet naar kan doorverbonden worden.
  • Je voert klantgegevens in en registreert belangrijke info m.b.t. telefoongesprek
  • Je zoekt informatie op via kennisdatabank, website Stad, softwareprogramma’s, internetsites en werkt mee aan het up-to-date houden van de informatie.
  • Je bevordert een goede informatiedoorstroming en signaleert tijdig knelpunten.

Je komt terecht in een warm, dynamisch en ondersteunend team van +/- 11 medewerkers en rapporteert aan de Teamcoördinator van het KCC. Je werkt binnen onze openingsuren: maandag-woensdag-donderdag van 9u-17u, dinsdag van 09u-20u en vrijdag van 9u-16u. Telewerk is mogelijk op de werkplek ‘telefoon’ (+/- 2 dagen per week).

Jouw profiel

Onze organisatiewaarden draag je hoog in het vaandel:

  • Klantgericht: klantgerichtheid zit in je DNA, je bent communicatief sterk, sociaal en empathisch. Je behandelt elke klant op een gelijkwaardige manier: positief en professioneel. Je stemt je werkritme af op de klantbehoefte, de planning en de noden van het team.
  • Samen : je werkt in team en stelt je graag flexibel op naar werkuren en taken.
  • Transparant : je zorgt voor een duidelijke en open communicatie, zowel naar je collega’s als naar de klanten toe. Je bent assertief genoeg om ook minder goede boodschappen op een professionele wijze te vertalen naar de klant.
  • Telefonische oproepen aannemen
    Doorverbinden naar de gevraagde gesprekspartners
    Een boodschap noteren
  • Personen onthalen en hun vraag identificeren
  • Personen informeren en doorverwijzen of begeleiden naar de gevraagde gesprekspartner, dienst of plaats

Aanbod

We bieden je een contract (contractueel) voor onbepaalde duur. Je werkt vanuit het balieplein van ons stadhuis 't Scheep. Naast een salaris bieden we je graag een aantrekkelijk verlofstelsel, maaltijdcheques, groepsverzekering,  hospitalisatieverzekering, benefits at work, zwempas en bibkaart voor je gezin, ...

  • Schaal C1-C2-C3
  • Jouw brutomaandloon bedraagt minimum 2.303 euro (0j ervaring in C1) en maximum 4.215 euro (27j ervaring in C3)
  • Flexibele werkvormen en werkrooster
  • Je krijgt tijd en ruimte voor opleidingen, zodat je nog beter wordt.
  • Doorgroeimogelijkheden
  • Maaltijdcheques van 5,50 euro per werkdag
  • Mogelijkheid tot telewerk
  • Eindejaartoelage
  • Fietsvergoeding van 0,35 cent per km en/of 100% terugbetaling van openbaar vervoer
  • Gratis hospitalisatieverzekering (en voordelig tarief voor familieleden)
  • Mogelijkheid om aan te sluiten bij een voordelige ongevallenverzekering voor jou en je gezin
  • Tweede pensioenpijler
  • Minimum 36 verlofdagen en 10 feestdagen
  • Allerhande personeelsvoordelen: zwempas, gratis bibkaart, groepsaankopen, personeelsactiviteiten …

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht